Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~phantommm | użytkownik

imię i nazwiskożaneta adresDąbrowa Górnicza zarejestrowany12.09.2009 @14:47:53 ostatnio na stronie18.03.2014 @13:05:23

No cóż... xD Może kiedyś napiszę coś ciekawego ; ) Jak narazie tylko tyle, że fotografuje amatorsko (co widać po zdjęciach ) więc proszę o wyrozumiałość i wskazówki na przyszłość ;]

_________________________________________________________________________________

"W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca..."

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1533012
digarty49 komentarze1505 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~flowersniffin    12.01.2010 @15:56:33
dziękuję Tobie bardzo. ; )
~Menorahh    12.01.2010 @11:30:55
dziękuję za pierwszą ocenę
~mlynio    12.01.2010 @11:14:56
dzieki
~justa56562    10.01.2010 @19:34:26
dzięki
~Aneta6    09.01.2010 @18:37:07
Dziękuję i pozdrawiam
~Bartek86pl    09.01.2010 @16:56:21
dziękuję zdjęcie szczerze mi nie wyszło. Za duże ISO dałem. Ale nie robiłem go na manualu tylko automat.
_______
Rób to co kochasz... Kochaj to co robisz....
~kisiel666    09.01.2010 @13:37:56
//dzieki za wizyte//pzdr
~Leebrus    06.01.2010 @18:35:42
galeria pokazuje ze masz oko do dobrych kadrow, tak trzymac
pozdrawiam.
KL
~zaba01    06.01.2010 @18:02:58
dzięki !
_______
nie dziękuj - oceń :P
~Warkoczykiii    04.01.2010 @21:19:35
No Dzięki. Wezmę To Pod Uwagę ;D
~Warkoczykiii    04.01.2010 @21:15:28
Tzn. ? Sorry Ale Ja Tu Jestem Pierwszy Raz I Jakoś Ciężko Mi Idzie. :/
~m4rt    03.01.2010 @16:15:15
dzięki, wg mnie ten pan ładnie ożywia obrazek no ale każdy ma swoją wizje ;d
~kiciol    03.01.2010 @15:40:53
dziękuję
_______
ja składam się z części niespójnych, przeczących sobie nawzajem.
~urzytkownik    02.01.2010 @13:29:18
dziękuję pozdrawiam
~papercerise    31.12.2009 @14:38:25
dziękuję bardzo
~bozia69    31.12.2009 @14:37:14
dziękuję ślicznie
_______
Can you give, as much as you can take
can you love, as much as you can hate
~Patiix3    31.12.2009 @14:25:13
też tak uważam

szcześliwego nowego roku i udanego sylwestra! :D
_______
;****** ♥♥
♥ szkoda, że to tylko ja...
** x3
~Patiix3    31.12.2009 @14:22:51
to źle..bo zamierzenie było inne. ;p
_______
;****** ♥♥
♥ szkoda, że to tylko ja...
** x3
~Patiix3    31.12.2009 @14:18:53
hm ..miało oznaczać .. niech pomysle ..
_______
;****** ♥♥
♥ szkoda, że to tylko ja...
** x3
~aniakobza    31.12.2009 @11:43:05
dziękuje
_______
- co robisz?
- rysuje serce linijką
- linijką?
- jak się kocha wszystko jest możliwe...
~Guziorrr    30.12.2009 @19:39:38
dzięki
Hihi Dąbrowa Górnicza - z miłym koncertem mi się kojarzy to miasto!
Pozdrawiam
~federico55    29.12.2009 @16:04:46
Dzięki.
_______
"Bywają myśli tak głębokie,że pogrążają autora."
~OpiumowePola    28.12.2009 @16:39:26
thx
~nata0000    28.12.2009 @11:40:08
dzięki
~dreake555    27.12.2009 @17:10:23
to fajnie ^^ dzieki
_______
"Płyń pod prąd - z prądem płyną tylko śmiecie" Z.Herbert

Zamiast podziekowan na profilu przosze o ocene moich prac - dzieki
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt